ساخت سوله /ساخت سوله خرپایی/ساخت سوله در تهران /ساخت سوله در کرمان/ساخت سوله
15902
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-15902,single-format-standard,qode-social-login-1.0,qode-news-1.0,qode-quick-links-1.0,qode-restaurant-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-12.0.1,qode-theme-bridge,bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.2,vc_responsive
 

مراحل ساخت سوله

مراحل ساخت سوله

ساخت سوله

مراحل ساخت سوله : ساخت سوله مراحلی دارد که باید به صورت گام به گام طی شود تا سازه ای ایمن تولید گردد که با گذشت سال ها از ساخت سازه های فلزی هنوز هم که هنوزه مراحل کلی ساخت و ساز بدین صورت است .

اولین گام در ساخت سوله طراحی آن است ، سازندگان نمی توانند بدون هیچ طرح و برنامه ی ابتدایی اقدام به ساخت کنند ابتدا باید نقشه و طرحی از سازه و سوله مورد نظر تهیه شود تا سازنده دیدی کلی در این باره داشته باشد سپس به وسیله نقشه ها اقدام به ساخت سازه می کنند .

در ساخت سوله باید به تمام جزئیات موجود توجه شود , جزئیاتی که کلیات را می سازند . بی توجهی به هریک از این فاکتورها ساخت اصولی سوله ها را زیر سوال می برد و موجب کیفیت پایین سازه می گردد که این اصلا به نفع سازنده نیست زیرا یکی از دلایل مهم مشتری از خرید چنین سازه هایی استحکام و مقاومت بالای آن ها ست .

 

مراحل ساخت سوله

مراحل ساخت سوله

مراحل ساخت سوله

مراحل ساخت سوله

مراحل ساخت سوله ( سوله سازی )

طراحی به کمک نرم افزارهای طراحی سوله انجام می شود هرچه نرم افزار ها و تجهیزات امروزی تر باشند نقشه ای دقیق تر در اختیار خواهیم داشت که ساخت سازه را تسهیل می کند البته میزان توانایی و کاردانی طراح هم در این زمینه بی تاثیر نیست .

گام بعدی ساخت سوله است , این مرحله هم مانند مرحله قبلی از اهمیت زیادی برخوردار است سوله باید به طور دقیق و مرحله به مرحله بر اساس نقشه ها ساخته شوند .

ساخت آن توسط مهندسین سازه صورت می گیرد , محل ساخت نیز همان محیط کارخانه است . تکنسین ها و مهندسان با همکاری هم اقدام به ساخت سازه می کنند اتصالات توسط پیچ و مهره و جوشکاری صورت می گیرد که کیفیت آن ها مساله مهمی است که باید رعایت شود , این مساله به استحکام سازه نیز کمک بسزایی خواهد کرد .

و در پایان سوله ساخته شده به زمین مورد نظر کارفرما حمل شده و در آن بنا می گردد و فونداسیون سازی سوله نیز در این مرحله صورت می گیرد .

ویژگی های سوله های سبک

 طراح سوله  – سازنده سوله  – خرپا – آهن و فولاد – ساخت سوله در اراک– ساخت سوله |سوله دست دوم|خرید سوله|

این سوله نیاز به فنداسیون ندارد. براحتی مراحل خاک برداری ، تسطیح ، ریختن مگر ، آجر چینی برای قالب ، آرماتور بندی و بتن ریزی سوله حذف می شود. صرفه جویی در هزینه های سوله . با حذف فنداسیون مبالغ قابل توجهی در هزینه های شما صرفه جویی میگردد. از طرفی ساختار خود سوله هم به نحوی است که قیمت سوله های معمولی قابل رقابت با این سوله نمی باشد. کوتاه شدن زمان پروژه. علاوه بر اینکه باحذف فنداسیون زمان پروژه بسیار کوتاه می گردد از طرفی ساختار سوله های سبک ما به صورتی است که در زمان بسیار کوتاهی در محل نصب و آماده بهره براداری می گردد.

ویژگی های سوله های سبک

مقاومت سوله در برابر زلزله. سازه انعطاف پذیر سوله سبک های انحصاری ما به سازه توان مقاومت زیادی در برابر زلزله می دهد. قابلیت جابه جایی سوله . این سوله های سبک را به راحتی می توان جمع آوری و مجددا در نقطه ای دیگر برپا نمود. از همین لحاظ سازه ای استثنایی برای تجهیز کارگاه ها ، اسکان کارگری ، احداثٍ کمپ برای شرکتها و نهادها می باشد. امکان اتصال سوله از پهلو و ایجاد سالن های با عرض ۲۰ متر ، ۳۰ متر و… استفاده چند منظوره از سوله . سوله های صنعتی پیش ساخته LSF فواید سازه های Lsf

 

ساخت سوله

ساخت سوله سبک /ساخت سوله خرپایی/ساخت سوله در تهران /ساخت سوله در کرمان/ساخت سوله/ مراحل ساخت سوله

بدون نظر

ارسال دیدگاه