سوله سازی در تبریز | سوله|سوله سبک|قیمت سوله سبک
15935
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-15935,single-format-standard,qode-social-login-1.0,qode-news-1.0,qode-quick-links-1.0,qode-restaurant-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-12.0.1,qode-theme-bridge,bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.2,vc_responsive
 

سوله سازی در تبریز

سوله سازی در تبریز

سوله سازی تبریز

سوله سازی تبریز : تولیدات کارخانه های سوله سازی تبریز را می توان در انواع سوله های تیرورقی، یو بی ام و سوله های خرپایی نام برد که در ساخت تمامی آن ها اهداف هم سرعت در ساخت سازه و صرفه جویی اقتصادی برای بهره برداران را مد نظر قرار داده اند و امروزه به عنوان مکان ها و سازه های پر کاربرد به خصوص در راه اندازی کارخانه ها و کارگاه های مختلف شناخته می شوند.

سوله سازی تبریز در نوع تیر ورق آن ها، به این صورت می باشد که خود انواع تیر ورق ها را تولید کرده و برش می دهند و به عنوان اسکلت فلزی سوله ها به کار می برند و یکی از انواع سوله های سنتی را تولید می نمایند.

اما در ساخت سوله های خرپایی علی رغم این که از فولاد خام استفاده می کنند، میزان آن را به صورت چشمگیری کاهش داده و اقدام به تولید سوله های سبک خرپایی کرده اند.

سوله سازی تبریز

کاهش میزان فولاد مصرفی در این سازه ها به این معنا نیست که کیفیت آن ها در زمینه ی استحکام و انسجام ، افت کرده است، بلکه این تولیدات به گونه ای برنامه ریزی و ساخته می شوند که همراه با کاهش فولاد ، استقامت بیشتری را برای سوله های خرپایی به وجود آورند و تنها تاثیری که کاهش فولاد بر سازه می گذارد را در مرحله ی کاهش هزینه ها داشته باشیم.

سوله سازی تبریز بنا به دلایل آب و هوایی و تاثیری که این عامل بر سازه های فلزی می گذارد، عایق های مناسبی را برای پوشش بدنه و سقف سوله ها پیش بینی کرده اند تا کم ترین میزان خسارت را در این زمینه داشته باشند و از این طریق، عمر مفید کاربری سوله ها را افزایش دهند.

در کنار این عامل، از آن جا که میزان بار برف وارده بر بدنه ی سوله بیش از دذیگر مناطق می باشد، لذا سوله سازی تبریز به گونه ای برنامه ریزی شده است که متریال مصرفی در ساخت سوله هابهترین کیفیت و حداکثر توان را برای تحمل این بارها داشته باشد و همین مطلب را می توان عاملی برای رونق فروش سوله های خرپایی به دلیل انسجام بسیار بالایشان در این قسمت از کشور دانست.

بدون نظر

ارسال دیدگاه